دانلود پروژه تاریخ هنر و اقسام علوم اسلامی انسانی
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود پروژه تاریخ هنر و اقسام علوم اسلامی انسانی


دانلود پروژه تاریخ هنر و اقسام علوم اسلامی انسانی نام فایل:پروژه تاریخ هنر و اقسام علوم اسلامی انسانی نوع فایل :ورد تعداد صفحات :50 قیمت اصلی:  15000 تومان قیمت در فروشگاه ما فقط:  5000 تومان

توضیحات محصول:

 يکي از علومي که از جهان خارج دارد حوزه فرهنگ اسلامي شد و پذير ش عمومي يافت و حتي به عنوان مقدمه اي بر علوم ديني جزء علوم ديني قرار گرفت علم منطق است.

علم منطق از متون يوناني ترجمه شد، واضح و مدون اين علم از سلطاطاليس يوناني است. اين علم در ميان مسلمين نفوذ و گسترش فوق العاده يافت اضافاتي بر آن شد و بر سر حدکمال رسيد.

بزرگترين منطق هاي ارسطويي که در ميان مسلمين تدوين شد منطق الشفاي بوعلي سينا است .

منطق الشفا چندين برابر منطق خود ارسطو است . متن يوناني، ترجمه عربي و هم ترجمه ديگر منطق ارسطو به زبانهاي ديگر اکنون در دست است . منطق ارسطو را ضين بن اسحاق ترجمه کرد و اکنون عين ترجمه موجود است .

در قرون جديد به وسيله فرانسيس بيکن انگليسي و دکارت فرانسوي منطق ارسطويي سخت مورد هجوم و ايراد قرار گرفته سالها و بلکه در سه قرن گذشته در حاليکه اروپا ايمان خود را به منطق ارسطويي به کلي از دست داده بود تدريجاً از شدت حمله و هجوم به آن کاسته شد . براي ما لازم است نه مانند عده اي چشم بسته منطق ارسطويي را ينپذيريم و همچنين مانند عده اي ديگر چشم بسته آن را محکوم نکنيم بلکه تحقيق کنيم و ببينيم ارزشي که منطق ارسطويي براي خود قايل است چه ارزشي است . ناچاراً  بايد آن را تعريف کنيم .


از  مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن قابل اجراست.

خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط: 5000  تومان

 

قیمت این محصول در فروشگاههای دیگر بیش از 10000 هزار تومان می باشد.اما شما می توانید این محصول را امروز در  روبیکس فایل فقط  با    تومان خریداری نمایید.

 


خرید و دانلود  دانلود پروژه تاریخ هنر و اقسام علوم اسلامی انسانی






:: برچسب‌ها: دانلود پروژه تاریخ هنر و اقسام علوم اسلامی انسانی , پروژه تاریخ هنر و اقسام علوم اسلامی انسانی , دانلود پروژه ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: